Wednesday, February 14, 2007

Waiting for the blog

Nu ştiu dacă aţi observat, dar cei de la Observator cultural au anunţat că de vineri se deschide blogul lor. Ovidiu Drăghia scrie despre Blog, blogger-i [thanks VJ pentru link!].

Şi pentru că azi e Valentinul lor, pe blogul de la The Guardian se dezbate o chestie interesantă:

Single volumes: This Valentine's Day, should I seek out the romance missing from my life in a novel? Or console my jaded heart with something seriously grim?

Gata, pauza s-a terminat. Trec la lucru. Deseară [de fapt cred că mai mult spre miezul nopţii] o să încerc să scriu despre Aris Fioretos şi despre greşelile de tehnoredactare şi nu numai. Alooo! Poliromuuuuu! Se aude? Wake up şi corectaţi textele!

5 comments:

Hiacint said...

eu îi aştept cu nerăbdare, dar depinde şi ce intenţii au ei cu blogul, că dacă-i de ţinut în vitrină...

Anonymous said...

Draga zgomot e simplu pentru link apesi pe butonul de imprima: http://www.observatorcultural.ro/informatiiarticol.phtml?xid=17159&print=true

la fel si la romlib de ex.

si eu astept blogul dar mai astept si gresalele noastre din fioretos cu si despre tehno samd. Poliromu aude!

white noise said...

@hiacint- eu sper sa scrie acolo cei mai destepti redactori/colaboratori

@Victor Jalba - onorata de vizita si multam pt. pont. de la Polirom am asteptari mari, asa ca ... o sa scriu cate ceva despre Fioretos un pic mai tarzior.

Anonymous said...

Eu sunt multumita ca nu am descoperit greseli in cartile celor de la Humanitas :D Chiar nu as vrea sa-i dau jos de pe piedestal ;))

Anonymous said...

ionuca, daca ai vreodata chef de dat cu toporu-n piedestal, iti recomand eu niste carti de la humanitas...