Tuesday, February 20, 2007

Moon Palace

Aseară, când eram eu tare mândră de mine că am rezistat tentaţiei de a mai comanda vreo carte [mi-am propus să nu mai cumpăr nici una, măcar până la sfârşitul lunii], am făcut greşeala de a bântui pe diverse site-uri. Spre marea mea bucurie [uitând într-o secundă că stau prost cu banii, dar când a fost altfel ?!], am descoperit că s-a mai tradus un roman de Paul Auster. Azi am fost la librărie dar, din fericire pentru contul meu din bancă, nu aveau cartea. Nu încă! Se zice că vineri am toate şansele să o găsesc pe rafturi.


Aşa că trebuie să termin până atunci Bătrânul gringo. A început frumos, fraza curge cu naturaleţe şi povestea pare a fi interesantă.


Mi-am cultivat voinţa şi ieri am terminat Regina de gheaţă, dar nu scriu încă despre ea. Poate mâine... deşi nu am prea multe de spus.