Friday, February 8, 2008

Poeziiiieeee, cam în proză

Leapşa 123, nu spun de la cine, persoană importantă. Am mai avut asta, dar nu pot refuza persoana. Şi pe deasupra, am la îndemână o carte de poezie, care, în sfârşit, are destule pagini! De fapt are 123, pe urmă începe postfaţa.

Ce am de făcut? Trebuie să iau cartea cea mai apropiată, să o deschid la pagina 123, să copiez 4 fraze, începând cu a 5 a.

Iată citatul:
"La început s-au îndoit de mine, poate, şi au crezut că vreau să-i înşel şi să mor mai târziu decât ei. Însă eu doar par mai tânăr, nu şi sunt.
Am învăţat să mă mişc încet, să le seamăn, să le sting bănuielile. Pentru că mă simt tot mai legat de ei, tot mai al lor. Şi pentru mine, acum, lucrurile au început să scadă, să pâlpâie, să devină tot mai incerte. "
Ioan Es. Pop, Podul[fragmentul e din etajul cinci]

No comments: