Friday, June 5, 2009

Recapitulare

Aiurea, nu e nicio recapitulare, e un fel de trecere în revistă a celor întâmplate în ultima vreme. N-am terminat ce aveam de povestit despre CTS [despre lectură şi despre dezbateri o să spun eu până la urmă câteva vorbe, numai că nu ştiu când],

pentru că s-a întâmplat să fie Street Delivery, am fost acolo, evident. Duminică în 31 mai, s-au scris poezii pentru fiecare doritor. Eu ziceam că pe ale mele o să le pun pe blog, dar m-am răzgândit. Sunt nişte cadouri de nepreţuit, foarte personale şi personalizate, iar eu sunt foarte egoistă la ora asta.

Şi miercuri am fost la Cluj, pentru că Dan Coman şi Claudiu Komartin au avut acolo o lansare, urmată de o lectură în Insomnia. Aşa că m-am întors cu o grămadă de poveşti de spus, mai ales că mi-a plăcut mult locul şi mi-au plăcut întâmplările/întâlnirile poetice.


N-am reuşit să termin cartea lui Piotr Bednarski, Zăpezile albastre. E ceva ce mă face să nu prea fiu interesată de ea. Dar sper să scriu câteva vorbe despre Migraţiile lui Milos Crnjanski şi o să caut o poezie pentru pds.

Pe tren am încercat să citesc Sebastian Faulks, Engleby, dar am dat de un motto dezarmant: Trăim cu adevărat doar o scurtă parte din viaţă. Restul nu e viaţă, ci doar timp (Seneca). Mi-am adus aminte de o vorbă a lui Peter Jecza: viaţa e prea scurtă pentru a face tot ceea ce ne place, aşa că n-am citit nimic şi m-am jucat cu doi copilaşi de vreo 3-4 ani care erau cu mine în compartiment; şi erau foarte veseli pentru că, la vârsta lor, habar n-au ce înseamnă întoarcerile în timp.

2 comments:

to-morrow said...

Cred ca te-ai simtit ca peste in apa, la fluxul de poezie din Street Delivery. Imi imaginez cum a fost, daca ma uit la fotografia a doua :)

white noise said...

putin spus :)
dar nu doar acolo, ci peste tot