Saturday, September 14, 2019

Vineri, 13, what a day!

Nu știu de ce am zis în engleză, o fi de vină cafeaua, deși e Lavazza! Ziua aceea a început cu varianta audio de la noul single Heart Like a Gave/ Insomnium și apoi vineri, 13, ora 13 a venit și varianta video! Și ziua a continuat tot așa, numai cu lucruri foarte bune (în afară de salariul care a intrat la apă și n-a venit tot, dar se spune că-și va reveni.)
Am renunțat a o lansare de carte (de fapt  eu am renunțat cam la toată literatura română, dar cum nu-i frumos să spun așa ceva, nu spun), și la altele și m-am dus direct la un vernisaj, de fapt nu unul oarecare ci acesta:




curator: Valentina Iancu
 
Mihaela Cîmpeanu /   Roberta Curcă  /  Katja Lee Eliad   / Yishay Garbasz  /  Sasha Ichim  /  Adelina Ivan  / Alexandra Ivanciu  /  Anastasia Jurescu  /  Hortensia Mi Kafchin   / Elana Katz  /  Virginia Lupu /   Ileana Pascalau  / Aris Tureac /  Smaranda Ursuleanu  /  Oana Paula Vainer




Zilele următoare mai povestesc despre asta (poate).
Și de acolo am zburat la mall, la premiera (vorba vine) unui film al lui Corneliu Porumboiu, La Gomera.

Cum am fost (și pe alocuri mai sunt) o mare consumatoare de filme & documentare polițiste, filmul mi s-a părut destul de bun. M-a tot dus cu gândul la Apropierea lui Marin Mălaicu Hondrari. Și am regretat pentru a nu știu câta oară că nu știu să fluier, deși am tot încercat să învăț.
Ar fi multe de povestit, dar când se întâmplă foarte multe și se simt și mai multe, e cam greu să vorbești. Poate în altă zi, noapte, sau ce-o fi.

No comments: