Sunday, September 15, 2019

Continuare

Cu alte cuvinte, sâmbătă am făcut ceva ce nu fac de obicei: am luat un taxi, am trecut în viteză pe lângă Calpe, unde era un vernisaj, am ajuns la mall, prilej numai bun să văd galeria aceea din pasaj, arta stradală (care ar fi pluralul de la graffiti?  graffiti -uri? ) la ea acasă (aici un articol din presa locală, pentru curioși). Am făcut câteva poze:






După aceea m-am dus la SFR  Tm, pentru un spectacol lectură, Păpușa de sunete - France Gall,



interesant făcut, amestec de imagini, text și muzică, nu doar melodiile ei, mai era pe acolo și un oboi,  m-am gândit și la Șerban Foarță (se vede în poze de ce).
Am aruncat un ochi și peste expoziția dedicată Reginei Maria:


Aș zice mai multe, dar am răsfoit pliantul, caietul program (sau ce-o vrea să fie ) de prezentare a festivalului și spun că doar un oligofren putea să scrie acele rânduri despre Timișoara. Cineva ar fi trebuit să aibă bunul simț de a reciti și corecta textul acela (pe site e alt text).

No comments: