Friday, July 10, 2009

Yeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss!


d great coman a ajuns exact când trebuia: la cafea. Poza nu e foarte reuşită, dar bucuria e mare.
Mulţumesc, Puck!






Bonus: poemul de început

sînt imposibil de urnit. fără nimic înlăuntrul meu
însă imposibil de urnit cu forţa unui singur om.

ca o mobilă imensă de sufragerie.
ca orice lucru pentru care el însuşi nu înseamnă nimic.
dar vorbesc. vorbesc pînă ce îmi plesneşte pielea obrajilor.
nu încetez niciodată.
toată forţa mea se strînge ca un arc în fundul gurii
şi loveşte fără milă sunet de sunet. frază de frază.
nu obosesc pentru că nu înţeleg nimic din ce spun.
şi nu obosesc pe nimeni pentru că nu mai e nimeni.
aşa m-am născut. direct din pămînt direct imposibil de urnit
direct cu vorbele afară din mine. exact aşa.
ca orice alt lucru pentru care el însuşi nu înseamnă nimic.

12 comments:

Radu Vancu said...

Păi Coman şi de asta-i great, pen' că vine întotdeauna la marele fix :)

white noise said...

@Radu Vancu - nici nu stii de cand caut cartea asta. ce bine ca am gasit-o. greu a fost.of!
si la bookfest am cautat-o si peste tot.

puck said...

cu placereeeee! daca stiam eu cat te bucura, ti-o dadeam cu mult timp in urma...

white noise said...

@puck- multum again :))))

raluca said...

ce fain! stiu ce inseamna sa "vinezi" o carte timp indelungat

Anonymous said...

genial ibricul ala cu cafea! mi-ai facut pofta!
dan

white noise said...

@raluca - stiam eu ca te bucuri pt mine :)

@dan - ma bucur :) nu stiu ce m-as face fara acel ibric

raluca said...

@ white noise: de fapt te invidiez! da' am zis asa ca sa pastrez aparentele LOL

Teodora Coman said...

Cafeaua e valorizată foarte des în poezia lui Dan Coman, chiar şi în Dicţionar Mara: "de-acum gata, îmi spun, gata/ sunt tată/ şi capul meu se apleacă deasupra acestei propoziţii/ exact ca o oaie în dreptul unei ceşti de cafea." Ibricul e foarte inspirat plasat, inspirat ca şi poetul.

white noise said...

@raluca - no comment :))))

@Teodora Coman- ibricul acela era obligatoriu intr-o poza ca asta. se pare ca totusi mi-a iesit aranjamentul... era sa-i zic "floral", ca nu stiu cum sa-i zic ... de la cafea...

Teodora Coman said...

Da, da, a ieşit foarte bine. Îmi place "floral"! Acum trebuie să ne gândim la un adjectiv de la cafea...ne pune poezia la mare încercare cu limbajul -din fericire, cred eu.

white noise said...

@Teodora Coman - si eu :)