Friday, August 14, 2009

Premiu cu coroniţă


Am primit un premiu frumos de la capricornk13. Şi trebuie să-l dau mai departe, unor bloguri cu adevărat speciale. 10 să fie.

Le trec în ordine aproximativ alfabetică:

Art Historia
Blog de Timişoara
Blogeri-m-aş şi n-am cui/Mihaela Ursa
Bucureştii noi şi vechi
Diacritica
nu prea JURnalul mEU/Mihail Vakulovski
O carte într-o frază
Poetica/Răzvan Ţupa
Un anotimp în Berceni/ Claudiu Komartin

şi în primul rând [deşi aparent e trecut la final]
Terorism de cititoare

Completare, 16 august
Am mai primit premiul şi de la Delfilina, O carte într-o frază şi Însemnări din subterană. Mulţumesc frumos! Profit de ocazie să mai recomand un blog special
Mixul de cultură

Completare, 19 august
Deja mi-am luat nasul la purtare! Am mai primit un Blog de Aur de la Caligraf, şi un minunat premiu de la Luiza- un glob de cristal; şi pe deasupra am primit şi un Blog de Aur Zum 2009 - o aripioară de albină făcută din jeleul cel mai dulce şi cel mai fin. Mulţumesc mult tuturor!

5 comments:

flavius said...

servus...
frumoasă rostogolire printre bloguri :)
toate cele bune!

Anonymous said...

Sunt onorată. :)
Mulţumesc.

white noise said...

@ flavius - is bloguri absolut speciale, garantez :)

@diacritica - e minunat ce faci tu acolo, pe partea ta de blogosfera

Anonymous said...

ce bine, ce bine! multumesc, imi plac coronitele!

white noise said...

@mihaela ursa - cu placere ! si ce frumoase erau coronitele, pacat ca nu se mai poarta.