Wednesday, October 17, 2007

Citesc o carte dovlecel!

N-am putere să scriu acum despre cartea pe care am terminat-o ieri, spre seară, pentru că am şi început alta, şi abia aştept să trec la citit. Primul capitol mi-a tăiat respiraţia, e genul de carte despre care vorbeşte Veronica Niculescu, pe blogul ei.

Asta vroiam să zic: în ultima vreme toată lumea bună sau se mută sau îşi mai face-un blog. Tomata&co adună cuvinte din cărţi[seamănă într-un fel cu cărămizile colorate]. Michael Hăulică a lansat un zepelin, nu cu led-uri, ci cuantic, iar Zully urmăreşte nişte vise.

Şi între timp s-a dat şi Bookeru', nu toată lumea-i fericită. Urmează National Book Award, nu ştiu când se anunţă câştigătorul. Gata, mă duc la citit! Mâine iar o să fiu într-o scurtă deplasare. Aşa că trebuie să profit de seara asta calmă.

7 comments:

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Hei, merci mult ca ai pomenit de noul blog. Nu stiam de cel al caramizilor, dar l-am pus in blogroll. Daca vrei, poti sa contribui cu citate, sunt sigura ca ai o sumedenie. :) Ti-am trimis intr-o zi un mail, dar nu mi-ai raspuns. :(

white noise said...

nu l-am primit, te rog sa ma crezi.
o sa-mi fac o adresa noua de email, ca asta-mi tot face figuri!

spor cu noul blog! daca vreodata o sa m-apuce harnicia, o sa trimit diverse citate.

Anonymous said...

http://act1book1.wordpress.com/

ma gandesc ca poate te intereseaza

white noise said...

interesanta informatia, numai ca nu stau in Bucuresti.of!

Anonymous said...

Ma bucur ca si tu citesti o carte dovlecel. As fi curioasa care. Eu voi deconspira: dovlecelul din copilaria mamei era din Timisoara! :)

white noise said...

ca ma bucur de vizita!de bucurie,o sa zic ce carte citesc:Inima-i un vanator singuratic, Carson McCullers. o sa scriu despre ea. dar deocamdata mai am o restanta. si destul de citit. n-am ajuns nici la jumatate.

Anonymous said...

@ uv: sper ca nu tu te ocupi de prostia aia cu "lectura vizuala". :)
da' blogul mi-a placut. mai ales partea aia de sus, cum ii zice, unde scrie "vizual" si integramistic CACA BABA sau cam asa ceva. :))))))))

vic