Friday, July 19, 2019

Zi complicată



Știți schimbul acela de replici „it's complicated! / i love complicated!” Dar de data asta aș fi preferat să fie mai simplu.În drum spre centru am zărit un vaporaș, tot timpul mă bucură întâlnirea asta. Și apoi am dat peste tramvaiul cu Openville , mai rar mi se întâmplă să-l văd. Desigur azi (adică ieri, joi) a fost ziua în care o asociație civică (am senzația că Inițiativa Timișoara ) a pus la cale o dezbatere publică: cei patru candidați USR pentru postul de primar s-au duelat așa, in văzul tuturor. Încerc să fiu optimistă dar nu prea pot. Pentru că e trist cam tot ce s-a întâmplat în orașul ăsta în ultimii ani. Bine, nu chiar tot și poate nici chiar de la începutul primului mandat al acelui domn al cărui nume refuz să-l scriu. Dezbaterea a fost interesantă, dar am înțeles că pe partea care mă interesează pe mine în primul rând adică partea culturală, lucrurile nu vor putea fi îndreptate prea ușor (aici e vorba în primul rând de infrastructua pentru TM 2021 și patrimoniu). Hai că mai zic și mâine (adică azi, dar mai spre seară) câte ceva.

No comments: