Friday, July 30, 2010

Ia revista, revistă specială!!!!!!!!!

Ce bine că am fost un pic mai leneşă şi am tot amânat să scriu despre lansarea revistei Poesis Internaţional [e vorba de un magazin literar, trimestrial; nu e o revistă doar de poezie]. Tot la Bistriţa s-a întâmplat şi asta. 
Şi am amânat destul de mult încât am avut timp să descopăr că a apărut un blog oficial în care apare şi o parte din sumar. Aşa că pot să-mi cultiv cu pasiune maximă lenea asta şi să vă rog să citiţi acolo şi ce vă/ne aşteaptă. 
Trec direct la poze cu Dumitru Păcuraru [directorul revistei], Ion Mureşan [unul dintre redactori] şi Claudiu Komartin, redactor şef.  
 
Deja apariţia revistei a fost semnalată în presă: Observator cultural, Dilema veche [în numărul de azi, încă nu e pe net] şi pe bloguri: Liviu Ioan Stoiciu scrie despre o revistă de lux. Azi, la NRV, Adela Greceanu a povestit mai ales despre Cultura - mod de întrebuinţare, articol scris de Radu Vancu.

O scurtă înregistrare de la Bistriţa:

No comments: