Wednesday, July 28, 2010

Cu Blecher la Bistriţa

Am spus că s-au întâmplat multe lucruri în premieră în timpul festivalului de la Bistriţa. Vineri, 16 iulie, în Class Cafe a  avut loc o ediţie specială a Institutului Blecher. Pentru prima dată a avut loc în deplasare. Pe blogul oficial puteţi găsi textele citite, fotografii, şi o cronică  a celor întâmplate. Aici doar câteva înregistrări. Mai întâi [aproape] începutul acestei ediţii în care au citit Ioana Bradea şi Alexandru Văsieş:


Ioana Bradea a citit câteva capitole din Scotch, roman nou apărut la Polirom [dar vă rog eu să citiţi şi Băgău]:



Apoi  s-a trecut la poezie. A citit Alexandru Văsieş, încă elev în Bistriţa [după o scurtă prezentare, urmează lectura]:
 şi încă o poezie:

Finalul nu a fost ca la Bucureşti, adică nu au fost disecări ale textelor, dar tot s-au spus lucruri interesante. Şi mă bucur că am fost acolo. Am mai spus: dacă ar fi posibil, n-aş pierde nicio ediţie a  Institutului Blecher.

Pentru final o frântură din dialogul dintre Komartin şi Ioana Bradea:

No comments: