Monday, September 28, 2009

Q&A de spart capul

Adică, după ce spune: Doamne, ce leapşă grea am putut primi [...] , e ca un pumn care trebuie să te trezească şi atunci când nu eşti beat, Teodora Coman mi-a dat şi mie leapşa asta, să-mi sparg capul cu ea, nu alta. Răspund, ce să fac.

1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?
mi-aş da eu, dar cine mă lasă?

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
să eşuezi [să nu încerci înseamnă să eşuezi din start]

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?
păi nu ştim că-i scurtă, ni se pare că avem tot timpul din lume

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
eu nu prea vorbesc, şi dacă ce fac nu-i de ajuns, vorbele nu ajută la nimic

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
între homeless şi the Queen of Sheba [presupun că era bogată, habar n-am]

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?
televizoarele [să nu aibă sonor când dorm eu]

7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
ce fac eu cam seamănă cu ce mi-am dorit; dar nu mă refer la leapşa asta, aici împrejurările m-au adus

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
nimeni nu ştie care-i media lui/ei

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
în general sunt preocupată, dar nu ştiu de ce

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?
să nu crezi ce-ţi spun acum....

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
fericit[ă] în orice combinaţie

12. Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?
cred că toţi ajungem în punctul în care ambele variante se îmbină atât de frumos, de ce să mă gândesc de-acum la el?

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
da, îmi aduc aminte, contează, cum să nu

14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?
am multe amintiri, cred că aş alege-o pe prima. specială că-i cu bunici.

15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?
nu

16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
de obicei m-arunc cu capul înainte, aş putea să trec aruncatul ăsta la semne particulare

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?
din fericire încă îl  mai aud

18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte? 
n-am plecat definitiv de aici. ce mă opreşte? prostia din capul meu 

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti? 
dau în gropi ca nimeni altul/alta

4 comments:

Anonymous said...

Răspunsul la întrebarea 16 e cel mai fain! :)Sincer, nu am crezut că vei prelua leapşa, am simţit o fază mai proastă la tine zilele ăstea, dar iată că ţi-ai spart şi tu capul cu ea... Până la urmă, tot a ieşit un pic de distracţie, a scos oleacă din noi wit-ul, sclipirea, de care nu ducem chiar aşa mare lipsă -zisei eu cu modestie! :)

Anonymous said...

Cu răspunsurile la întrebări de genul ăsta, ne putem alcătui singuri horoscopul. :)

Anonymous said...

Btw o faza foarte amuzanta pe care am vazut-o pe okazii. Criza i-a ajuns si pe blogari. Vinde unu cont adsense de 65$ cu 1 leu.
http://www.okazii.ro/catalog/33397243/Vand-cont-google-AdSense-care-are-65-.html

white noise said...

in general nu-mi place sa nu raspund, stiu ca s-ar intrista cel/cea care mi-a dat leapsa.
si-mi pare rau ca se vede ca nu-s in forma, preferam sa nu...
am fost trasa de urechi ca nu mai scriu despre carti, dar poate o sa reincep

in rest ce sa zic, bloggerii vand si ei ce au de vanzare :) multi scriu doar pt bani, e treaba lor