Wednesday, February 4, 2009

La Caligraf

De pe mail:

Actriţa şi poeta Ioana Crăciunescu, poetul Dan Mircea Cipariu şi plasticianul Mihai Zgondoiu vor fi vineri, 6 februarie, de la ora 17, protagoniştii unui important eveniment cultural, care va avea loc la Librăria Caligraf (Filarmonica Banatului, Bdul C.D. Loga nr. 2).
Este vorba de lansarea volumelor de poezie Supa de ceapă/ Soupe a l'oignon, de I. Crăciunescu, şi Poemul matriţă, de D. M. Cipariu, cât şi a albumului Scriitori pe calea regală, toate apărute la editura Brumar.
Vor avea loc proiecţii de videopoeme realizate de Mihai Zgondoiu, conţinute pe DVD-ul din Poemul matriţă, şi un recital de poezie.
Organizatorii vor oferi gratuit albumul Scriitori pe calea regală (care conţine filmul cu acelaşi titlu, pe DVD) cumpărătorilor celor două cărţi de poezie.

Completare: Pentru că e vorba tot de o lansare, trec ştirea tot aici, deşi librăria e alta. Din păcate autorul nu va fi prezent. În 13 februarie, ora 17, la Cartea de nisip se lansează cartea lui Ion Monoran, Eu însumi. [În 5 februarie se lansează în Bucureşti].

3 comments:

Anonymous said...

a, deci stii de caligraf! si eu care vroiam sa-ti scriu special sa te duci acolo, l-am cunoscut pe tipul care are libraria si mi s-a parut un om foarte misto

Anonymous said...

a, cum ti s-a parut dan mircea cipariu? l-am cunoscut acum vreo zece ani si am crezut c-o iau razna sau il iau pe el la bataie! se recomanda 'Dan Mircea Cipariu, poetul si prozatorul'!!! Poti sa crezi?

white noise said...

@capricornk13- l-am vazut pe d.m.c. acum cativa ani, un fel de-a spune, a avut o lansare de carte si m-am dus si eu pe acolo.

caligraf e o librarie mica, cei de acolo insa au fost inainte la joc secund, ei au facut libraria aia.