Friday, April 18, 2008

Administrative

Blogul ăsta va intra într-un fel de amorţire. Nu-l închid şi nici nu-l abandonez, dar după 23 aprilie o să scriu cam o dată pe săptămână, poate mai rar.

Până atunci aş mai vrea să mai scriu câte ceva despre Moscova- Petuşki; să fac primele însemnări despre Petale de roşu şi alb; să trec lista cărţilor pe care am de gând să le citesc până spre mijlocul lui mai.

Acum sunt aşa, ca înaintea unei mari călătorii, am de făcut bagajele, totul trebuie lăsat în ordine. Nu plec niciunde, doar mă îndepărtez un pic. Încerc să-mi stabilesc nişte priorităţi. Am de terminat nişte proiecte.

Mai zic pe scurt: pe 23 aprilie, la Caligraf, de la 6 seara, se lansează două cărţi de poezie ale lui George Schinteie. Una dintre ele o să mi-o cumpăr. A prezentat-o Robert Şerban la A Cincea Roată, e o carte cu poeme într-un vers şi-s curioasă cum sună comparativ cu poemele lui Ion Pillat.

2 comments:

Anonymous said...

eu as vrea sa scrii totusi mai des, chiar daca n-ai timp, macar chestii scurte, sa mai zici ce-ai mai citit, ce-ai mai auzit etc. nu se poate? :)

white noise said...

@luciat-nu promit, dar sper ca o carte pe saptamana tot o sa citesc, deci o sa scriu.
poate o sa povestesc despre studentfest, sper s-ajung pe acolo.