Friday, December 7, 2007

TGIF

Iar a venit leapşa-n curtea mea, de fapt sunt două, de la Hellene. Gata, nu le mai număr, cine ştie câte-or fi ascunse printre rânduri. Mai bine răspund.

Mă-ntâlnesc cu peştişorul de aur [n-am eu norocul ăsta] si am trei dorinţe, ca-n poveste. Numai trei? Cred că prima dorinţă ar fi să mă lase să-mi pun mai multe. Trei doar?! Încerc să fiu realistă: 3!
1. mai mult noroc pentru noi toţi
2. să călătoresc prin locuri în care-am mai fost [Spania, Italia, Franţa] şi-n altele, unde doar visez să ajung [Anglia, SUA]
3. să-mi zugrăvească cineva apartamentul, când nu-s eu acasă; sau măcar să-mi plătească facturile [alea de pe servantă]

A doua leapşă e mai complicată, seamănă cu secretele pe care tot trebuia să le dezvălui prin ianuarie.
a) Oamenii de care îmi pasă cel mai mult:
în general îmi cam pasă, mai mult şi mai mult de cei care ţin la mine. Adică, e un cerc vicios.
b) Sunt mândră de mine pentru că: am ajuns până aici!
c) Oamenii pe care îi admir: pe cei buni! şi poeţii! e mai mult decât admiraţie!
d) Îmi place mult să: aşa multe lucruri îmi plaaaaac, n-am loc aici să le trec pe toate. Zic aşa, pe sărite: cafeaua, ciocolata, cărţile, muzicile, pozele făcute-n vacanţă, călătoriile, strada mea din Valencia şi ghetele pe care mi le-am luat săptămânile trecute. Despre alte plăceri nu pot vorbi, scuze!
e) Îmi doresc să
vină primăvara, să am o casă pe malul unui ocean, ştiu eu care, să vină mai repede cărţile pe care mi le-am comandat, să mai scadă tariful convorbirilor internaţionale, că mai toţi prietenii mei au devenit vizitabili numai cu paşaport.
f) Unele dintre cele mai bune lucruri făcute de mine: cred că am făcut şi lucruri bune, dar în momentul ăsta nu-mi vine nimic în minte. Ce modestă-s, nu ştiu de ce, poate pentru că-i vineri.
g) Mi-ar plăcea să devin
: am devenit destul, ar fi cazul să mă cultiv un pic!
h) Îmi propun să: muuuuulte!
i) Prefer să: nu răspund provocărilor!
j) Ştiu că pot să mai şi termin proiectele începute, măcar pe cele importante.

5 comments:

Anonymous said...

asteptam k,l,m,n,o...pana la final :)

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Ca bine zici cu apartamentul si cu facturile... :-s N-am io prea multe de platit ca inca stau cu parintii, dar si pe alea pe care le am le tot aman pana se tripleaza sumele si atunci sa vezi cum ma tangui ca nu le-am platit la timp. Cat despre prietenii vizitabili cu pasaport, in cazul in care nu s-au mutat toti in aceeasi tara, esti o norocoasa. Iti da seama cate ai de vazut? :P

white noise said...

@unuzero- restul literelor, in episodul urmator:-))))

@hellene- prietenii mei sunt prin tari diferite, ce-i drept. dar mi-e asa dor de ei.

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Apropos, ce inseamna TGIF?

white noise said...

Thank God It's Friday :-))))))