Tuesday, February 17, 2009

Tim Burton

După ce că ninge şi e frig, nici n-am cum să ajung la lansarea asta, că e la Bucureşti. La noi, la ţară, se hibernează. Dar nu asta voiam să zic, voiam să zic că eu n-am cum s-ajung, dar să vă duceţi voi.

Ştirea sună aşa:

Joi, 19 februarie, ora 18.00, lansare eveniment la Librăria Humanitas Kretzulescu

Editura Humanitas vă invită joi, 19 februarie 2009, ora 18:00, la Librăria Humanitas Kretzulescu (Calea Victoriei 45), pentru lansarea eveniment a volumul de poezii Melancolica moarte a Băiatului - stridie de Tim Burton, în traducerea lui Marius Chivu. [fragmente aici]

Vor vorbi: Alex Leo Şerban, Marius Chivu, Lidia Bodea.

A zis Ionuca vreo 3 vorbe despre cartea asta [între timp a scris mai multe aici].

Concluzia zilei: la noi ninge, a pus Did poze. Şi sper să ajungă cartea repede şi pe aici. Ar fi bine să ajungă înaintea crizei.

Tim Burton e cel cu filmele:


12 comments:

ioana said...

SINT SUFICIENTE CELE CITEVA fragmente publicate in Dilemateca de data trecuta ca sa vrei mortis sa citesti aceasta carte! cu su fara lansare... Multumim ca ne-ai spus c-a aparut.

Anonymous said...

ha, ce video fain ai pus!

to-morrow said...

Daca iei Dilemateca, te lamuresti in legatura cu poeziile lui Tim Burton. Mie mi s-au parut un amestec de disperare, duiosie si mahnire.

white noise said...

@ioanan & to-morrow - am cautat dilemateca, sa recitesc. vreau cartea!

@did - e si continuarea pe youtube.

Lucia Verona said...

Off topic: White Noise, la gala premiilor "Fără canguri" ai primit un premiu pentru cel mai bun blogroll. Cum premiul este chiar cartea mea "Fără canguri", te întreb dacă ai drum prin Bucureşti în viitorul apropiat sau cum să procedez ca să primeşti cartea.
Lansarea cărţii este vineri 20 februarie ora 14:14, la Casa Scriitorilor din Bucureşti.

white noise said...

@Lucia Verona - multumesc, e primul premiu pe care-l ia blogul asta, nici eu n-am mai luat vreunul de ceva vreme.
nu stiu cind ajung in Bucuresti, dar primesc pdf/uri pe adresa de yahoo, cea cu zgomot_alb

Anonymous said...

Ma duc la lansare azi! O sa iti spun cum a fost :) Hug!

white noise said...

@ionuca- frumos iti sta, mai si invarti cutitu-n rana :)))
macar sa-mi zici cat costa carticica, sa vad cat trebuie sa castig la loto:)
sa faci poze!

Lucia Verona said...

Am să confecţionez un pdf, va fi fără autograf, ce-i drept, dar nu e foarte grav :).

white noise said...

@Lucia Verona - credeam ca-i gata facut, merge si doc sau rtf.
ce sa fac, e premiul meu, am dreptul sa-l revendic :)

Anonymous said...

Mie-mi place mai mult varianta in engleza a lui Oister Boy, am si vazut-o la Carturestiul din Mall. Sunt si filmulete scurte cu Stain Boy si restul personajelor, printre care Toxic Boy, The Girl Who Stares, desi nu-s asa frumoase, adica se stie, cartea e mai buna ca filmul :)

white noise said...

@Anda- ce veste buna, uite asa o sa mai ajung si eu in mall. o sa cumpar ambele variante daca le gasesc.
sa mai treci pe aici :)