Wednesday, December 18, 2019

TIMISOARA 16-21 Decembrie 1989

ziceam să nu, dar totuși
 postare de ieri
-----------------------


Azi la Timișoara e  zi de doliu, in 1989, in duminica aceea de 17 decembrie, s-a tras in plin. Au fost peste 60 de morți și 200 de răniți.În 18 S-a tras și in 18 , au murit copii pe treptele Catedralei.  Au pus copiii in față, cu speranța că nu se va trage in ei. Și au tras...

Stăteam atunci mai aproape cu câteva sute de metri de Calea Girocului . Știam ce e in oraș, trecusem pe la Maria sâmbătă spre 5 și altele. și altele (Povestea asta o spun altădată.) Când au început să tragă in Calea Girocului era cam 2 noaptea, eram singură acasă, fratele meu plecase pe acolo pe unde lucra, n-am vorbit niciodată cu el despre zilele alea, despre telefoanele pe care mi le dădea și repeta mereu „soră-mea, să nu ieși din casă”, și nici nu pot să povestesc aici.
cenzuratcenzuratcenzuratcenzuracenzuratcenzuratcenzuratcezuratcenzuratcenzuratcenzuratcenzuratce
nzuratcenzurat
tcenzuratcenzuratcenzurat
cenzurat
cenzurat
cenzurat
cenzurat
cenzurat

Mi-am zis atunci: îi vor împușca pe toți cei din stradă și pe urmă ne vor împușca pe toți din ușă în ușă. Și pe urmă a fost o furtună, o ploaie de vară cu tunete și fulgere. Și luni  dimineața.... nu spun acum.

TIMISOARA 16-21 Decembrie 1989
documentarul realizat de Ovidiu Bose Paștina
 https://youtu.be/cnLt-drpOyo


2 comments:

Valeriu Gherghel said...

La mulți ani!

Mi-am modificat adresa blogului Miscell@nea.
Ea este acum:

https://valeriugherghel.blogspot.com/

Aștept cu nerăbdare și alte postări.

white noise said...

la mulți ani!

am modificat adresa:)

si eu as mai vrea sa scriu, dar tot felul de chestii ma opresc :(