Wednesday, January 15, 2020

Opera Rock „Luceafărul”

Iar e 15 ianuarie, iar se dau premii cu valoare zero, repet zero, și altele. Dar se mai întâmplă și lucruri interesante.


Comunicat de presă:
Dragi iubitori de muzică,
Evenimentul pe care îl așteptăm cu toții se apropie cu repeziciune de start. Opera-Rock „Luceafărul”, compusă de Adrian Tăbăcaru și bazată pe poemul unuia dintre cei mai misterioși și ezoterici poeți ai tuturor timpurilor, Mihai Eminescu, este aproape de a-și revela magia tuturor iubitorilor de muzică.
Textul operei este bazat pe traducerea în limba engleză a poemului eminescian, semnată Dimitrie Cuclin, intitulată „Lucifer”. Imaginile video au fost realizate de Costin Chioreanu.
Acesta este un CADOU pentru voi cu prilejul aniversării a 170 de ani de la nașterea poetului unic – Mihai Eminescu!
Opera-Rock va fi disponibilă pentru a fi vizionată începând cu data de 15 Ianuarie 2020, ora 16:15, accesând următoarele linkuri:
https://www.facebook.com/LuciferRockOpera
https://www.instagram.com/lucifer_rockopera/
www.lucifer-rockopera.com

știrea e de aici (Maximum Rock)

5 comments:

Georgiana said...

De abia astept. Multumesc pentru informatie!

Valeriu Gherghel said...

Cine o fi luat premiile? Oare cine? Am avut curs la Master, încă nu am aflat numele fericiților...

Valeriu Gherghel said...

Ziarele din Botoșani nu spun nimic, dar am văzut poze în Adevărul. Deci, am aflat...

white noise said...

intre timp cred că ați aflat: Anastasia Gavrilovici - debut, și Ovidiu Genaru - opera omnia

Valeriu Gherghel said...

Am aflat.