Tuesday, June 2, 2015

Nada

Încă de când am auzit pentru prima dată titlul noii cărți publicate de Andrei Dosa, m-am gândit la Hemingway și al său loc curat și bine luminat. Mă tot întrebam ce legătură este între cartea asta și nada be thy name, există vreo legătură? Și am aflat. Iimediat ce am cumpărat cartea, am citit primul text:
Amorul nostru carele ești în amor,
amor numele tău, amor împărăția
ta, amor voia ta, precum în amor, așa și pe amor. Dă-ne nouă astăzi
amorul nostru cel de toate zilele
și ne amor nouă greșelile noastre,
precum și noi amor greșiților
noștri, și nu ne amor pe noi în
amor, ci ne izbăvește de amor,
pues amor. Slavă ție, dragoste
plină de dragoste, dragostea fie cu tine.

La Hemingway rugăciunea sună așa: “Our nada who art in nada, nada be thy name thy kingdom nada thy will be nada in nada as it is in nada. Give us this nada our daily nada and nada us our nada as we nada our nadas and nada us not into nada but deliver us from nada; pues nada. Hail nothing full of nothing, nothing is with thee.”

Mai caut și alte filiații. 

No comments: