Wednesday, April 20, 2011

Diverse

Se spune că în sfârşit a venit primăvara. Din nou. A reapărut şi soarele. Din nou. Dar de data asta e sigur:  a venit primăvara! Dovada? A apărut Tiuk! de primăvară. Am şi eu acolo un fel de rubrică, m-am jucat un pic şi rezultatul poate fi văzut la Poveştiuci pe bune, PdS: 5, altfel de 5. Nu ştiu dacă se înţelege ce am vrut eu să fac, dar oricum sper să vă placă poeziile.

Nu prea ştiu ce se va întâmpla cu blogul ăsta, aşa că deocamdată trec aici o parte din noutăţile cumpărate în ultima vreme:



Roberto Bolano, The Savage Dectectives
Toni Morrison, Paradis, Art, 2011
Toni Morrison, Păcatul, Lider, 2007
Tom Sandqvist, DADA EST. Românii de la Cabaret Voltaire, ICR, 2010
Dorina Potârcă, Amintirile unui "element dubios", Fundaţia Academia Civică, 2011
Susan Sontag, Privind la suferinţa celuilalt, Humanitas, 2011
Nicolae Iliescu, George Cuşnarencu, Exilaţi în amintiri, MNLR, 2010
Dariusz Sosnicki, Familia P, Tracus Arte & Casa de Editură Max Blecher, 2011 
Gheorghe Iova,  Excursia în plină desfăşurare, Charmides, 2010

Ar mai fi vreo 2-3 cărţi, dar nu ştiu de ce nu le-am tras în potrea, aşa că le prezint în altă zi.

3 comments:

Anonymous said...

bine-ai revenit! mulţumim pt. PdS-uri:)

bookaholic said...

Ai apucat sa citesti Toni Morrison? Am tot auzit vorbindu-se despre ea si eram in cautare de ceva feedback, mai ales ca am vazut ca o ai deja. Ma gandeam zilele astea sa merg sa-mi iau Paradis, dar probabil mai am nevoie de ceva incurajari :)

white noise said...

mie imi place, am citit alte romane, nu pe astea din poza :)
e o proza aparent cuminte, traditionala, dar cu personaje oarecum ciudate
e o lume a negrilor, cu superstitiile, traditiile lor