Friday, March 12, 2010

Lecturi de la Institutul Blecher, ediţia III (XI)

Şi pentru că în loc de 8 ore cu trenul acum se fac 12, n-am avut eu puterea să plec la Bucureşti, după cum v-am mai spus, pentru că am mai spus câte ceva despre ediţia III (XI) aici. Dar, spre marea mea bucurie, am primit de la Andra Rotaru şi poze, şi câteva înregistrări. Iată dovada:

Gabriel Daliş, Din depărtare (textele pot fi citite pe blogul oficial al clubului de lectură)



Marin Mălaicu Hondrari, Apropierea (fragment) (textul aici)

I


II


Am stat un pic şi am aşteptat să apară mai întâi întreaga poveste pe blogul oficial. Eu nu povestesc mai mult, deşi am supus-o pe Andra unui interogatoriu feroce. Dar am hotărât că e mai bine să par egoistă şi să nu spun nimic. Spun doar că cei care stau în Bucureşti ar trebui să treacă miercuri seara, pe la 6 trecute fix (mai spre 6.30) prin Sala Oglinzilor de la USR. Se întâmplă întotdeauna câte ceva interesant.

No comments: