Friday, November 21, 2008

...even cold november rain...

... se termină uneori. Nu ştiu dacă-i aşa, deocamdată abia a început. Aseară a fost un apus superb, alături e dovada. Dar ziua de azi nu prea mi-a plăcut, abia după 4-5 am fost în stare de funcţionare, poate vremea a fost de vină. Nimic serios, nu vă speriaţi/bucuraţi .

M-am uitat şi eu la tv zilele astea, mi se întâmplă atât de rar că mă-ntreb de ce plătesc abonamentul. M-am uitat pe tvr cultural [nu merită scris cu litere mari] să văd ce face lumea la Gaudeamus. M-am supărat că n-am văzut în niciuna din zile nicio imagine cu o carte de poezie, de parcă n-ar fi. E drept că ieri l-am văzut pe Foarţă [a mai fost invitat la o masă rotundă Livius Ciocârlie şi într-o înregistrare Nicolae Manolescu povestea ceva; l-am văzut şi pe Marius Oprea, dar era invitat doar ca istoric].

Am aflat că au mai apărut câteva cărţi pe care aş vrea să mi le cumpăr, traduceri noi din Vladimir Sorokin şi Roberto Bolano. De fapt, nişte prieteni mi-au atras frumos atenţia că le-am sărit la prima enumerare, dar n-am de gând să le mulţumesc pentru că-s sigură că vor fi cam scumpe cărţile astea. [Am mai spus eu că-s ingrată.]


Mâine, la Comana, o să fie şi
un protest interesant legat de poezie şi Gellu Naum. O să citesc şi eu ceva [la mine acasă], iar pozele astea vor să fie simple sugestii pentru cei care n-au niciun volum la îndemână.







De fapt, mă gândeam să mă declar minoritate, să mai adun vreo 2-3 zăpăciţi, sau 5, câţi om fi, să ne găsim un nume frumos, după care să mergem la ONU, sau unde se înregistrează minorităţile. Pe urmă să vezi ce de drepturi o să am[avem] şi mă [ne] vor ocroti toţi.





Şi legat de Guns n Roses, să ştiţi că toată ziua am ascultat noul album, deocamdată aici. Dar' lasă că-l cumpăr eu. Recunosc: o singură melodie nu ştiam: Sorry. [Dacă mă gândesc bine mai e una: Scraped] Sună foarte bine. Eu trebuie să-mi periez engleza: multă vreme am crezut că soon e sinonim cu never.

5 comments:

norida said...

Oare ai idee la ce ora se va intimpla ce se va intimpla la Comana?
Ca pe Club Literar nu se specifica...

white noise said...

@noridamar - nu stiu,din pacate.

Anonymous said...

eu am pe genunchiul drept inimile celor patru, aduse de la gaudeamus.
din ce vaz pana acuma e misto marca sorokin in stil dimineata unui lunetist daca ai citit. si am ras ca mi s-a parut ca aduce cu kasa poporului da e de fapt invers :)

white noise said...

@Ramona- am citit doar Gheata, celelalte stau frumos la rand. o sa iau si inimile astea, poate in vacanta care se apropie o sa am mai mult timp de citit.

Anonymous said...

buna ziua,

este de vanzare volumul lui Naum?

[millu13@yahoo.com]