Thursday, September 18, 2008

you like me, you like me not

Katika zice că vrea să afle lucruri despre mine, să-i spun ce-mi place şi ce nu. Teoretic e simplu de zis, practic e ceva mai complicat. Dar să începem, adică să facem un fel de inventar:

1. listă cu ce-mi place: albastrul *cafeaua *ciocolata *marea, oceanul, nisipul *Van Gogh *strada mea din Valencia *Agopian *poeţii români, dar şi vreo câţiva prozatori *caisele *oamenii buni *Spania *Italia *Timişoara *centrul Sibiului *Bucureştiul vechi *fnac *rock *Pisicile aristocrate, Parisul vesel, Doamna şi vagabondul *Vonnegut *unele amintiri *the land of the free *serialele poliţiste *lavazza *poezia americană *prietenii mei reali şi virtuali *Vettriano *Dolomiţii* Turul Franţei* Costineşti *felinele *bobocii de raţă *chambres d’hôte *pizza *el *călătoriile *tot ce vreau dar nu-i pentru mine *nebuniile din capul meu *vinul sec şi demisec *martini alb *impresioniştii *replicile geniale din filmele proaste *Thelma& Louise *tenişii albi *tricotajele *tot ce-i făcut din blugi *internetul *aiuriţii, pelticii, zăpăciţii, visătorii, insomniacii *Franţa adevărată, aia din cătune şi oraşele mici *albergo San Michele *cărţile mele *florile de câmp *Axl, Izzy, Duff, Araya, Mick Jagger, Lemmy, Eddie, Jarmo, Slash, Steven, Robin, Melissa, Nico, Edie Brickel, Mariza, Lhasa, Stevie Nicks *Vinea, Brumar *Crăciunul *Joc Secund, Caligraf *unii librari *baclava *dulceaţa făcută în casă *prăjiturile cu cremă *mersul pe jos *sticleţii din Moneasa *florile de pe balconul meu *lapis lazuli *ochelarii de soare *ceaiul verde *cana mea cu Moş Crăciun *ceşcuţele de la bunica *fotografiile vechi *rochia albă tricotată *Rabelais, Villon şi alţii ca ei *plus multe altele.

2. listă cu ce nu-mi place: frigul *iarna *zăpada *zilele fără soare *alergiile *editurile fantomă *dictatura minorităţilor *corectitudinea politică *bănăţenii care cred că dacă-s bănăţeni e de ajuns *Cărtureştiul de pe Mercy *Iulius Mall *site-uri neactualizate *e-urile *cei care ştiu sigur ce-i bine pentru mine *bloggerii care cred că au dreptul să judece alţi bloggeri *unii vecini *mertzane cu manele *bigoţii *tinerii cu nostalgii cretine *librăriile fără POS *vanilia *gresia *Jacobs *poliroamele cartonate, scumpe, proaste şi legate ca dracu’ *bărbatul ideal *dopajul *unele amintiri *vama veche *drumurile din Ro *interdicţiile *revoluţia franceză *milionarii de stânga *prostiile din capul meu *monitorul ăsta nenorocit *de scris sms * bărbaţii tunşi periuţă şi muierile cu freză de bărbat *apa caldă care-i rece *să stau la coadă să plătesc diverse *unii librari *bucătăriile *amelitzele *Vinea, Brumar *Freud &co *fotbalul interlopilor *şi încă vreo câteva.

Nu ştiu cui să dau leapşa asta că pe aia cu bibliotecile n-am dat-o nimănui, m-am gândit că poate nu le place. Dar asta cred că i se potriveşte lui Did, dar şi obiectelor pierdute. Dacă vor, poate vor.

9 comments:

diddle said...

pai pe aia cu biblioteca o luam de capul meu, daca aveam o biblioteca, desigur :))

Anonymous said...

*Vinea, Brumar cateodata-ti place, cateodata nu
:)

sora_de_razboi said...

Ce tare cu Vinea si Brumar care-ti si plac, dar si nu-ti plac. In lista cu placutele, cind am ajuns la Pisicile aristocrate si Doamna si vagabondul m-am topit pur si simplu. Si am mai gasit citeva pe lista ta care m-au facut sa bat din pleoape si sa savurez. La lista cu lucruri care nu-ti plac am si ris, pentru ca te inteleg. Zapada si iarna insa sint preferatele mele.

white noise said...

@did - daca n-ai biblioteca, poate ai preferinte. poate scrii.

@katika - da:pt poetii care publica acolo, pt. felul in care arata cartile;
nu:pt felul in care-s tratati acei poeti si implicit cititorul

@Sora_de_razboi- daca as fi la munte, in vacanta poate mi-ar placea iarna.
dar aici, vorba poetului anonim :-))) amintirile ma chinuiesc :-(

Anonymous said...

sigur ca vreau si-ti multumesc, numai sa ma linistesc putin. nu as vrea sa scriu o lista nesfarsita cu lucruri care nu-mi plac :)

white noise said...

@obiecte - :-) cand ai tu timp si stare desigur, ca doar nu-i nicio graba.

Anonymous said...

am reusit. merci de leapsa :)

Anonymous said...

bobocii de rata sint ceva minunat, pacat ca devin rate
si nu sint chiar asa de prost legate poliroamele cartonate, mai, sint cusute, in primul rind, ceea ce e mare lucru! ca la alea lipite mie mereu imi zboara foi

white noise said...

@did - am vazut, esti tare cuminte :-)

@luciat- daca ar fi mai ieftine, n-as avea nimic cu ele. dar bobocii de rata-s frumosi, la fel si catelusii, cresc si astia chiar daca le dai tuica.stiu eu din experienta, am imbatat un catelus, tare rau s-a simtit, dupa care a crescut cat a vrut el.