Monday, September 22, 2008

1,2,3...

1. A început nebunia cu festivalul de teatru. Eu deja am hotărât la ce spectacole o să mă duc. Încă nu ştiu cât costă biletele, dar un lucru-i sigur: tot festival de underground o să fie.

2. Mâine de la 6 pm, la Joc Secund, Radu Pavel Gheo lansează o carte nouă, care are-o mierlă-n titlu şi o barză pe copertă. Nu ştiu de ce, sper să aflu.

3. E descărcabil numărul pe septembrie al Orizontului. Are şi interviuri, dar nu-i cel pe care-l aşteptam eu. Poate o să fie, poate nu.

4. A apărut şi un nou Tiuk!. Multe-s de citit pe acolo.

5. Am dat iar o grămadă de bani pe cărţi, dar am şi primit câteva. Mulţumesc!
Astea-s nouăţile:

Van Gogh, Dragă Theo, Art
Ann&Jeff Vandermeer, New Weird, Millenium Press
Boris Pilniak, Anul gol, Paralela 45
Monica Stănilă, Iconostas, Graphe
Viviana Muşa, Şcoala specială, Trei
Marin Mălaicu-Hondrari, Zborul femeii pe deasupra bărbatului, Eikon
Don DeLillo, Falling Man
Don DeLillo, The Body Artist
The Best American Poetry 2003
Cornel Ungureanu, Istoria secretă a literaturii române, Aula

4 comments:

Monica said...

ehehee, chiar sunt curioasa acum de cartea lui Radu Pavel Gheo..auzi acolo, o mierla in titlu si o barza pe coperta. sa nu aiba vreun porumbel, doi, in continut!

white noise said...

@Monica - nu stiu cum e cu porumbeii, dar am dat de niste berbeci, am tras cu ochiul la prezentarea facuta pe site

Anonymous said...

imi pare rau ca n-am mai avut exemplare cu autograf din antologie :(
dar sper sa-ti placa, au muncit multi-multi oameni la cartea aia :)

white noise said...

@hnu- coperta e mult mai faina decat la editia ceha, dar si eu vreau sa-mi placa mai ales continutul.