Monday, June 23, 2008

Diverse

Sâmbătă m-a supărat blogspotul, nu m-a lăsat să public cum am vrut eu, până la urmă a mers într-un fel, cum a vrut el. Şi am fost un pic mai mult supărată pe mine, că m-am grăbit şi-am publicat prima parte despre Kasa Poporului; şi - cum cu un ochi mă uitam la penalty-uri [scuză ieftină]- a rămas acolo şi-o greşeală. Am corectat-o, dar promit să nu mai fac. Adică să nu mai greşesc, nu să nu mai corectez.


Să nu uit: cei care au fost la Street Delivery în Timişoara şi au făcut poze zurlii ar putea deveni celebri, dacă trimit pozele unde trebuie şi dacă-s selectate pentru expoziţie.

Am mai adăugat diverse prin partea dreaptă a blogului, la poezie am pus o corabie beată şi nişte francezi, dar vechi de tot. [De Serge Pey aţi dat pe undeva? Dacă da, spuneţi-mi şi mie.] Sunt noutăţi şi la bloguri oficiale şi la cele de citit. Nu-s bloguri nou apărute, doar am uitat eu să le trec acolo, deşi le citeam prin Gogu’ Cititoru’.

A apărut pe blog numărul 14 [pdf.] din Noua Literatură. Şi mi-am adus aminte ce tristă am fost că nu l-am mai găsit pe T.O. Bobe în numărul ăsta. Se pare că într-adevăr l-a deranjat limbajul unora [şi pe mine, dar cui îi pasă?!]; aş fi preferat să plece alţii. [Nu mă luaţi în serios, zic şi eu aşa, la supărare.] Dar sunt şi lucruri bune în numărul ăsta, adică se discută despre proză şi se face un fel de trecere în revistă a principalelor titluri scoase şi de edituri care nu-s tot timpul în prim-plan. O să răsfoiesc în librărie cartea lui Andrzej Stasiuk, despre care scrie Simona Popescu. Şi amân, deocamdată, să citesc Mamleev, nu ştiu pentru cât timp. Cred că nici de Douglas Coupland n-o să mă ocup prea curând. Azi am luat şi numărul 15 [sosise de vineri, dar am fost eu cu capul în traistă]; am văzut că poveştile despre proză continuă, aşa că am ce citi în seara asta.

În Cuvântul, numărul 6 [cu aşa mare întârziere a ajuns pe aici, încât am crezut că nu mai vine] e un dosar despre poezie. [Aiureală blondă: dacă şi printre scriitori sunt unii care utilizează formula magică de tipul ca şi concept, îmi vine să spun că de fapt n-are nicio importanţă cum scriu eu pe blog.] M-am uitat eu la desene şi la precursori/influenţe şi-am rămas pe gânduri. După toate astea ar trebui să am nişte favoriţi incluşi tot la noul realism poetic, dar nu-i aşa. Oricum, n-am priceput ce caută Madonna în ecuaţie şi am observat că vreo două nume îmi sunt absolut necunoscute [nu mă refer la poeţii români]. De ce desenata de la manierisme e aşa nesuferită? Şi m-am bucurat că nu trebuie să ţin minte clasificările astea.

De bucurie, am citit şi răspunsurile la cele 3 întrebări, pe unele cu atenţie, pe altele mai în diagonală. N-am înţeles în ce sens evoluează poezia, oricum nu-s de acord cu ideea de evoluţie, pentru că asta ar putea să însemne ceva de genul: ce se publică azi e mai bun decât ce s-a publicat anul trecut, iar cele din secolul trecut sunt pure tâmpenii în comparaţie cu cele de azi. Dar sunt de acord cu gândul ăsta: Scrii pentru tine, scrii pentru cititorii tăi. Nimic altceva nu ar trebui să conteze.

6 comments:

Ioana said...

nuuuu, nu pune deoparte Sectantii, e buna-buna!

white noise said...

@Ioana- bine, m-ai convins :-)
o sa-i dau o sansa.

turnavitu said...

Nu amana Sectantii!

white noise said...

@turnavitu - n-o sa-l aman prea mult, dar dupa Kasa Poporului parca as citi ceva mai diferit.

Tomata cu scufita said...

Na bine ca acum aterizez si eu pe blogul tau, dupa 100 de ani. :( si nu am aflat la timp de expozitia de la Carturesti, ca poate trimiteam si eu cateva poze...na, asta e... next time. :)
Ale tale sunt frumoase foc. :)

white noise said...

@Tomata - dar nu-i tarziu, se trimit parca pana-n 14 iulie. vezi link-ul pt mail!
multumesc pt. aprecieri, dar nici eu n-am trimis pozele, nici nu stiu daca trimit.parca nu-s zurlii :-)))))