Saturday, May 17, 2008

Tramvai

Azi ne-am plimbat cu tramvaiul, unul foarte special, un tramvai cu poeţi, poezie şi lecturi. Un tramvai de la 1927, alcătuit din două vagoane frumos numite Gemenii.
Au citit: Miruna Vlada, Cătălina George, Octavian Soviany, Alexandru Potcoavă şi unii paveldanişti.


Seara a fost conferinţa lui Alexandru Muşina, despre geniul balnear rătăcit în postmodernitate. Nu-i titlul exact, dar cam asta-i ideea.

S-a terminat StudentFestul, adică secţiunea literară. Impresiile sunt încă amestecate.

Am un singur regret aşa mai mare: Dan Coman n-a fost la Cărtureşti, deşi era trecut pe afiş. Ar fi trebuit să vorbească despre Komartin. Poate altădată.

Multe aş vrea să povestesc, sper să-mi fac timp. Până atunci, uitaţi-vă la pozele din zilele trecute, chiar dacă n-am scris mare lucru despre ele. Cu timpul liber nu stau aşa bine, precum v-am mai zis....

No comments: