Sunday, May 4, 2008

Sâmbătă seara



8 comments:

Anonymous said...

Ma.Mut.In.Timisoara :))

Asa nu ma mai joc! Am impresia ca toate lucrurile astea bune se intampla acolo :)

white noise said...

@ionuca - emisiunea a fost minunata, inregistrarea s-a facut prin aprilie cand au fost ei aici.

se intampla uneori si lucruri bune pe aici. stai sa vezi studentfestu'!

am aparat destept, acum pot face poze.
astea nu-s chiar grozave, ca am pozat televizoru'

Anonymous said...

chiar a fost super emisiunea, trebuie sa ma uit din nou si la reluare :))

Anonymous said...

Acela e nenea pe care m-am incumentat, in sfarsit, sa m-apuc sa-l citesc ? :)) Si tanti ? Dammit, sunt atat de putin familiara cu fetzele scriitorilor din ziua de azi. :))

Anonymous said...

E intr-adevar misto la Studentfest, am fost deja de 2 ori :) si cel mai misto a fost cand am citit intr-un tramvai care mergea asa prin oras, in 2005, am inteles ca se face din nou chestia asta :)

white noise said...

@nico- m-am uitat si-n reluare:-)

@roxa- daca te-ai incumetat cu ce-ai zis, da, el e autorul. iar ea e Ioana Nicolaie, o poeta foarte interesanta, sotia lui, dar nu de asta-i interesanta.

@oana ninu - eu am pierdut tramvaiul acela, poate acum...
dar astept s-apara programul oficial pe site, sa vad daca e.

irma said...

sunt curioasa care e a sasea roata, daca mircea cartarescu este a cincea.

white noise said...

@irma- hai, ma, ca nu el e roata :-(
bafta cu blogu'!