Saturday, September 26, 2020

Amintire, reamintire, recuperare

L-am cunoscut cumva la Alba, când am fost invitată la acel colocviu al scriitorilor tineri.  Am vorbit mai mult în cadru oficial, Nu citisem prea mult din ce publicase până atunci, doar Featuring (cumpărată pentru că pe copertă scria și Ondine Dietz) și Cerneală. Ieri, în plimbările mele aproape nocturne,  am dat de cartea asta la Cărtureștiul din Mall. Și m-am bucurat, nu știam că apărut. E o antologie realizată de Andrei Ruse și Claudiu Komartin.
Volumul  cuprinde cam tot ce a scris George Vasilievici; se deschide cu o selecție (realizată de Claudiu Komartin) din poezia lui.  Căutați și citiți!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

(acum am văzut că îi va fi dedicată și o ediție a clubului de lectură Max Blecher, ce bine!)

Antologia George Vasilievici 1978 - 2010. Ediție coordonată de Claudiu Komartin și Andrei Ruse, Hyperliteratura, 2020

No comments: