Tuesday, June 7, 2011

Colonia poetică

Vineri, 27 mai, zi de Bookfest pemtru unii, am fost  la o ediţie specială a Clubului de lectură Institutul Blecher, la o întâlnire cu trei poeţi tineri suedezi: Linn Hansén, Kajsa Sundin, Pär Thörn. Doar despre Kajsa Sundin ştiam câte ceva, i-am reţinut numele încă de acum 2-3 ani, când a fost la Cetate, iar apoi în Observator cultural a apărut un fragment din Soia, poemul pe care acum l-a citit în întregime [aşa cred].  


afişul şi pliantele realizate de Ana Toma:

un individ al cărui nume nu am reuşit să-l aflu, dar a moderat întreaga întâlnire şi a moderat foarte bine inclusiv momentul de la început, dialogul inopinat cu urmaşul familiei Monteoru:

Kajsa Sundin




Dan Sociu

Linn Hansén

Maria Dinulescu şi Pär Thörn

Cei trei suedezi în plină acţiune: 

Răzvan Ţupa

Doina Ioanid răsfoind o antologie de poezie apărută în Suedia, dar cuprinzând 27 de autori români [de la Nina Cassian la Claudiu Komartin]:


Eu am făcut o singură înregistrare:
dar alte înregistrări şi poveşti despre cele întâmplate găsiţi pe blogul lui Răzvan Ţupa.

No comments: