Thursday, September 5, 2019

Sport 21 & Tm 2021

Nici n-am apucat să povestesc tot ce era de povestit despre cele întâmplate săptămâna trecută, că au și venit peste mine (noi) cele ce se întâmplă zilele astea.
Vor urma două zile cu jazz , asta am ales eu, sunt două zile (mai ales cea de vineri) legate de Richard Oschanitzky.  Dar e și Check Art, și povestea din Scârț, cu amintiri din comunism, filme documentare și povești de atunci și de acum (de la 5 pm - dialog cu Danel Vighi și Goran Mrakić) , și muzica vieneză răsună din parc (anul ăsta doar în Parcul Botanic, din păcate).
Sport 21 (prezentare pe scurt aici, mai sunt și altele, plus pagina de FB a celor de la Sport 21) e parte din programul cultural al asociației Tm 2021. Filmările astea sunt de duminică seara, n-am putut filma și centrul pieței, deci filmarea nu reflectă exact realitatea. Și ultimele două filmări ar fi trebuit să fie împreună, dar am oprit filmarea câteva secunde, mă cotropiseră amintirile cu Poli a mea. 



No comments: