Saturday, November 11, 2017

Trei zile cu poezie, trei zile fără nori

Lansarea timișoreană a Portretelor de frontieră a adus la Triade și Ambasada, câțiva poeți incluși în antologie. Pe lângă Jörg Becken, editorul german, au mai fost acolo și Nicole Gdalia (Franța/Tunisia), Erkut Tokman (Turcia), dar și  Magda Cârneci,  Rodica Draghincescu, Nora Iuga, Floarea Tutuianu, Claudiu Komartin, Robert Șerban.

Nicole Gdalia: 



Erkut Tokman a citit în turcă:





Robert Șerban la Ambasada


Claudiu Komartin (la Ambasada, unde a spus câteva cuvinte despre antologie, dar poezia e din altă parte/ la Triade a citit din antologie)


Rodica Draghincescu
la Triade a citit un poem din antologie


la Ambasada a citit un poem dintr-un volum aflat în lucru

2 comments:

Unknown said...

Este prima oară când interferăm. Mă bucur că lărgim comunitatea celor interesați de partea ”albă” a vieții atât de zgomotoase. Poezia. A fost prima mea încercare de a aduce poeții aproape de Triade. Am/ aveam - e așa de mult de-atunci! - formație de filolog. Pentru mine poezia este atât de fragilă, încât nu am îndrăznit să o ating public. A rămas iubirea mea de noptieră... Mă bucur de curajul pe care mi l-am luat să-mi scot dragostea la vedere. Și mulțumesc tuturor acelora care pot aprecia asta. Astfel, și Zgomotului alb.

white noise said...

m-am bucurat mult că a apărut antologia asta și mai ales, că lansarea/lansările a(u) avut un public pe măsură.