Wednesday, February 16, 2011

Anunţuri

Azi, când am primit pe mail invitaţia asta, am sărit în sus de bucurie, am avut senzaţia că e vorba de o întâlnire ce va avea loc la Arad. După aceea am cătit cu atenţie şi am văzut că e vorba de Bistriţa: Întâlnirile de luni. Dan Coman în dialog cu V. Leac. Pozele pot fi mărite şi acolo veţi găsi toate detaliile.

Iar duminică, la MNLR, adică la Bucureşti (detaliul acesta îl scriu aici pentru mine, că poate aşa înţeleg şi eu că e departe muzeul acela), o să fie o nouă ediţie a Institutului Blecher, se lansează o carte a lui Ionel Ciupureanu, Mişcări de insectă.
Joi, adică mâine, 17 februarie, la Cercul Poeţilor Apăruţi e invitat Mircea Cărtărescu.

Am reuşit să-mi cumpăr cartea lui Sorin Gherguţ, Orice; şi acum mă duc să citesc România literară. 

2 comments:

capricornk13 said...

Orice ti-ai luat-o de pe site? Sau din oras?

white noise said...

din librarie, de la humanitas/joc secund. daca vrei ti-o iau eu si o trimit cumva