Friday, May 7, 2010

vax albina

În lumina ultimelor evenimente de pe plan intern şi internaţional, în republica apartamentală în care locuiesc a fost o furtună îngrozitoare, urmată de câteva dezbateri prelungite, huiduieli şi la final pupături, zâmbete, fandoseli. Nu pot să dau detalii, dar spun că preşedintele ales [eu adică] s-a întâlnit la ceas de seară cu primul-ministru [cu mine, adică] şi cu ministrul de finanţe [eu, păi da cine] şi s-a ajuns la o concluzie firească. Aşa că a fost chemat cetăţeanul [tot eu, vai de capul meu] şi i s-a comunicat următoarea decizie: până le vine lor o idee mai bună, se reduce cu 100% bugetul pentru cărţi. Sentinţa rămâne definitivă şi se aplică din secunda publicării pe blog. Cetăţeanul a încercat să vocifereze, dar a tăcut mâlc în secunda în care i s-a pus întrebarea: şi la ce ţi-au folosit?

9 comments:

MB said...

:)))))

nuclearrr said...

Vine si momentul,
ca in dragoste.Fost-ai cat ai fost, si la ce bun?:) Evident, putem inventa respingeri subtile, dar cu banii, cu banii...
Imprumuturi si internet:)

Anonymous said...

I often wonder.

raluca said...

@white noise: la mine pot sa se reduca toate bugetele, in afara de cel de carti:-)

white noise said...

@MB - eu cred ca nu-i de ras, e de plans
@nuclearrr - nu-mi place sa citesc on line. iar bibliotecile is ultimele locuri in care pot gasi ce vreau eu sa citesc
@scriitor in devenire - daca gasesti un raspuns, sa ni-l spui si noua
@raluca - celelalte bugete au fost rase de ceva vreme

ionuca said...

Dacă vrei să citeşti ceva din ce am eu, just tell me :)

HUG!

white noise said...

@ionuca - multumesc. poate cartea cu piticii :)
vin io la bucuresti si o iau. o sa ajung pe la diversele targuri

delaskela said...

e un fel de ''m-am ciuruit'', nu?

white noise said...

@delaskela- cam asa ceva. dar ma gandesc sa schimb guvernu' :)))