Wednesday, September 9, 2009

Diverse

Nu ştiu ce-am făcut de-am primit o invitaţie la Plai, adică la un festival ce va avea loc la sfârşitul acestei săptămâni la Muzeul Satului Bănăţean [aşa că să nu-l căutaţi prin Bucureşti, că nu-i acolo, e la noi, la ţară]. Trebuie să mă uit cu atenţie pe program, să văd ce nu trebuie să pierd.

 Altceva ce să vă mai spun? Am început să scriu câte ceva despre Annie Proulx [termin eu azi, mâine]. Am citit cu plăcere cartea asta, deşi mi-am adus aminte foarte bine filmul [dar nu ştiu de ce în locul lui Kevin Spacey îl tot văd pe Jeff Bridges].
Prin alte părţi cititul e o pedeapsă absolut legală. Sper că aţi aflat, dacă nu, citiţi aici.
Şi ar mai fi de citit şi nişte interviuri cu:
Ştiu că s-au mai pus linkurile astea şi pe alte bloguri, dar le trec şi eu aici.

Poza e de pe icanhascheezburger, normal.

4 comments:

Tomata cu scufita said...

Te conving cumva sa facem cunostinta la Plai? :D

white noise said...

@Tomata - poate, nu stiu :)

Mariana said...

Îmi cer iertare că nu fac referire la articolul postat şi cer permisiunea de a vă face o invitaţie ( ţie şi cititorilor tăi ) la a vă expune părerea despre ce înseamnă prietenia şi ce este un prieten. Pentru o mai bună provocare, reamintesc ceea ce spunea Napoleon Bonaparte şi anume că ,,Nu există prieteni ci doar momente de prietenie..." Vă aştept cu mare drag aici, la Psalmdedor.

white noise said...

@Mariana - dar să fie pentru ultima dată, că prima sigur nu e