Tuesday, May 5, 2009

Telegrafic

Miercuri, 6 mai, ora 5 pm, la Joc Secund, se lansează Cu dinţii de lână, un jurnal scris de Livius Ciocârlie. Pe afiş mai sunt trecuţi: Adriana Babeţi, Ilie Gyurcsik, Cornel Ungureanu, Smaranda Vultur.

A apărut numărul 4 din Orizont. De citit [printre altele]: un interviu cu Peter Jecza [de fapt e transcris interviul din Testimonial, documentarul realizat de Răzvan Georgescu]; un interviu cu Dorin Tudoran; Anamaria Pop scrie despre Esterhazy; Tudor Creţu îi dedică faza critică lui Ion Monoran.

Mi-am luat şi Dilemateca, nr. 36. Ziceam că nu mai cumpăr revista, că-i scumpă. Dar n-am rezistat tentaţiei: e foarte albastră coperta. E fain numărul ăsta, eu am citit cu atenţie [deocamdată] numai ancheta realizată de Marius Chivu. Sunt multe poveşti despre cum a fost prima dată la cinematograf. Am şi eu de spus unele poveşti cu cinematografe vechi, poate le zic odată.

Mi-am luat şi noua literatură, nr. 23, din care am citit tot ancheta: despre cărţile copilăriei.

4 comments:

Tomata cu scufita said...

Eu am incetat sa mai cumpar Dilemateca pentru ca nu ajungeam sa o citesc in intregime niciodata. Imi pare rau cateodata, da' cum zici, is scumpe si nici nu le citesc.

white noise said...

@Tomata - eu sunt dependenta, precum se vede. nu rezist tentatiei de a o cumpara, chiar daca exista riscul de a nu citi tot. de fapt, din nicio revista nu citesc tot.

Anonymous said...

spam offtopic impertinent>
if you like good&lot of books, komme here!

white noise said...

@booktrotter -am vazut. e cam ilegal. nu la spam ma refer :)