Sunday, April 12, 2009

Un blog nou

... despre cărţi! Asta da veste! E foarte la început. Se numeşte O carte într-o frază.

Prezentarea sună aşa: Numele proiectului spune aproape totul: ne propunem să descriem câte o carte în cel mult 1000 de caractere. Scurt şi cuprinzător. Cam ca Borges într-o revistă argentiniană de acum trei sferturi de secol. Suntem, adică, minimalişti şi modeşti, nu?

Cine (va) scrie pe blog: Radu Vancu, Dragoş Varga, Ovidiu Baron.

Radu Vancu are şi o carte nouă aproape apărută: Monstrul fericit. A apărut la Chişinău, la Cartier, încă nu ştiu când/cum va trece Prutul.

De fapt, trebuie să ajungă în librării mai multe noutăţi poetice:

Dan Coman, Dicţionarul Mara
Claudiu Komartin, Un anotimp în Berceni

11 comments:

Ovidiu said...

Multumim de semnalare. Va putea scrie si altcineva pe blog, daca respecta intocmai conditiile foarte dure :)

white noise said...

@Ovidiu- da, is dure, diletantii vor sta la distanta :)
bafta!

cristi cotarcea said...

Lansarea celor trei volume de poezie va fi pe 30 aprilie, la Poeticile cotidianului. Poate vor apărea şi în librării până atunci.

Zi frumoasă.

white noise said...

@cristi cotarcea - ce veste buna! multumesc mult! sper sa ajunga si cartile pana atunci.
si pe intai e liber. yeesss,poate ajung si io in bucuresti.de fapt asa am promis

cristi cotarcea said...

:)

PS: Din câte-mi aduc aminte, pe 30 aprilie are şi Nora Iuga a doua lansare a romanului cu pepeni (prima e pe 23, tot la Poetici), la Cărtureşti cred.

white noise said...

@cristi cotarcea - nu stiu daca-i bine sa fie mai multe lansari in acelasi timp, desi e adevarat ca orasu-i mare, lume destula :)

m said...

:D
da, am intrat si eu, mi-am dat cu parerea in o mie de cuvinte :D
cred ca am fost si agresiva pe alocuri, bine ca nu ma ai in blog roll, m-ai fi scos imediat

m-a demoralizat moderarea
ma intreb tot timpul de ce oamenii nu tin cont de prezumptia de nevinovatie, ca sa zic asa
de ce nu poti comenta liber pana in clipa in care zici o porcarie si atunci iti meriti banarea sau moderarea
de ce se incepe prin a modera...

:))
nu stiu ce mi-a venit sa-ti scriu asta
ma uitam acum pe blog si nu mi-a aprut un comentariu si ma intrebam dc n-a fost inca moderat sau dc a cazut la cenzura

white noise said...

@m - eu nu moderez nimic, nu stiu ce comentariu nu a intrat.
cred ca ai inteles gresit ce am zis eu despre atacul la persoana. e ceva de genul "mie nu-mi place inghetata" si raspunsul ar fi "tu vorbesti ma, nu vezi ca ai picioare strambe?"
cam asta ar fi, asa vulgarizand la maxim

m said...

de fapt ziceam de moderare la noul blog pe care il prezentasesi :P

referitor la... ce am inteles eu...
cum scriam si la celealata insemnare :D
nu am inteles gresit. pur si simplu divagasem, intrebandu-ma/ intrebandu-te unde e granita dintre atac la persoana si pamflet

ixtab said...

am vazut bloguri in care un comentariu este moderat numai cand persoana care-l posteaza scrie prima data pe blogul cu pricina. Daca trec de prima "poarta" apoi apar instant. Mi se pare o idee buna. Esti considerat vinovat, dar odata ce ti-ai dovedit nevinovatia esti liber sa comentezi in voie. Mi se pare o varianta destul de mild de moderare.

white noise said...

@m - pai ma induci aici in eroare :)

@ixtab - eu nu moderez, sper ca nici nu va fi vreodata cazul.