Tuesday, April 14, 2009

Nicio grijă, cade!

Cam aşa arată Abatorul, azi. Zilele trecute au protestat câţiva naivi, crezând că se mai poate schimba ceva. Şi eu m-aş fi dus acolo, lîngă ei, dar n-am putut, eram la lucru.

Am mai scris despre ce se întâmplă cu clădirea asta. Între timp s-a deteriorat cam tot acoperişul.



Celelalte clădiri mai mici parcă arată mai bine, dar turnul cred că nu va mai rezista mult. Da, noi nu demolăm nimic, noi aşteptăm să cadă toate de la sine, aşa cum au căzut cele două case de pe E. Ungureanu. Parcă se face un hotel acolo.

Au căzut cele două case, poate şi altele. Urmează Abatorul. Se pregăteşte... cazarma U?!

9 comments:

diddle said...

parca in pozele tale situatia pare muuult mai roz decat e in realitate...
l-as fi renovat eu daca as fi castigat la loto; desi nu m-am nascut in TM, cladirea asta are o importata anume pt mine.
oh well, chiar ca intr-o dimineata vom trece pe acolo si cine stie ce NU mai gasim.
cand eram studenta, au venit niste italieni de la univ din padova, niste arhitecti din buc si alti omi, toti interesati de patrimoniul industrial. la abator si-a facut toata lumea cruce, cum e posibil sa se intample samd
io deja am vechime in campul muncii si se pare ca a fost mai mult decat posibil.
daca ar fi dupa mine, n-as da voie sa se construiasca nici un mall tocmai acolo, sa se duca naibii in afara orasului si sa-si faca 100 de hectare de mall uri. da' am zis ca nah, barem renoveaza cladirea cu ocazia marii constructii inutile. se pare ca nici asa n-a fost sa fie. dar cum? pai nu stim.
propun o lege: cum se darama o cladire dinasta, cum sa se darame si fro 10 vile aflate in posesia celor pe care ii doare in fund de situatie. of, iar m-am enervat, scuzati.

white noise said...

@did- ar trebui fotografiat de undeva de pe un bloc din apropiere, atunci s-ar vedea ce dezastru e. mai e o cladire in curte, pe care n-am avut cum sa o fotografiez.
partea proasta e ca abatorul e pe teren privat.
acolo trebuia sa inceapa constructia unui mall cu mult inainte de a se incepe lucrarile pe demetriade. dar ii incurca turnul asta, cati ani sunt de atunci? uite cata rabdare au....
io-s si mai furioasa decat tine, asa ca mai bine tac.

LZ said...

Hm!

ixtab said...

cu resemnare o recunosc: romania... (da, cu r mic) in toata splendoarea ei delicioasa.

raluca said...

si pe mine ma doare tare sufletul cind va asa ceva. Eu compar cu situatia Bucurestiului, unde ajung cam o data pe an si il gasesc tot mai desfigurat. Nici eu nu mai zic nimic, insa nu pot sa inteleg cum dupa distrugerile din ultimul razboi plus cele din perioada comunista, se continua demolarile.

raluca said...

am uitat sa pun ghilimele la demolari. Cine stie, poate e vreun proiect de renovare in curs si nu se stie de el:-)

white noise said...

@LZ & ixtab - din pacate asa e :(

@raluca- sunt si programe de renovare, dar sunt si monumente care se afla pe terenuri care-s proprietate privata [cum e abatorul]

to-morrow said...

Pai e cladire de patrimoniu, nu? Atunci nu au voie sa se atinga de ea. Ar trebui sa vobesti cu niste ong-uri din localitate, poate fac un demers. Ar trebui sa scrii si la Ministerul Culturii, exista si Directia Patrimoniu, au obligatia sa dea un raspuns unei intrebari/sesizari, conform legii.

white noise said...

@To-morrow - naivii de care ziceam alcatuiesc o asemenea organizatie pt salvarea patrimoniului.numai ca nu-i baga nimeni in seama.