Tuesday, April 21, 2009

Câte ceva

... mai nimic esenţial, doar important:

1. De ce nu o să mai fie A Cincea Roată?

2. Nu se prea citeşte, mai mult se scrie. Detalii în mesajul ăsta primit pe mail:

COMUNICAT - INVITAŢIE
Poeziemia Timişoarei


A trecut o jumătate de an în care librăria Cărtureşti a urmărit, în cadrul programului „Lifting poeziei”, să afle ce poezie citeşte Timişoara. Dacă ne-am lua după feliile primite, am putea spune: nu se prea citeşte. În schimb, se creează. Caietul poetului din ceainărie, de la masa dedicată, s-a umplut de versuri, unele mai izbutite, altele mai puţin. Şi nu doar în română, ci şi-n arabă, norvegiană sau germană. Un pretext pentru a veni să le citiţi poate fi întâlnirea de joi, 23 aprilie, de la ora 18.30, din ceainărie, moderată de poetul Eugen Bunaru – maestrul care a coordonat atelierele de creaţie din Cărtureşti.


Următoarea reuniune în laboratorul de poezie - înainte de vacanţa de vară, când lăsăm jos pixurile - va fi în 21 mai, tot de la ora 18.30. Atunci va fi gata pentru arătat colecţia de poezii primite (felul nostru de a măsura poeziemia – concentraţia de poezie prezentă în Timişoara). Legate frumos – de artista Marieta Barbu – creaţiile vor sta pe-o masă din ceainărie, spre admirare şi contaminare. Până nu e prea târziu, trimiteţi pe mail (tm_mercy@carturesti.ro, tm_mall@carturesti.ro) sau aduceţi direct în librării cel puţin o felie (adică o poezie) din scriitorul preferat, pentru a îndestula colecţia.


Cosmin Lungu
PR & events manager Cărtureşti


3. Am cumpărat câteva cărţi:

Philippe Forest, Romanul, realul şi alte eseuri, Tact
Michael Toolan, Naraţiunea. Introducere lingvistică, Editura Universităţii Iaşi
Jacques Derrida, Despre gramatologie, Tact
Joyce Carol Oates, Fiica groparului, Curtea Veche

4. Tunete, fulgere, ploaie de vară. Sezonul ăsta se poartă închiderea de bloguri.

5. Am citit vreo două cărţi despre care am de gând să scriu.

6. S-au dat premiile Pulitzer. Dar cu timpul unele-s uitate.

2 comments:

capricornk13 said...

sunt foarte curioasa ce zici de fiica groparului, eu mai am putin si o termin; cumva mi se pare prea lunga, desi nu este deloc o carte rea...

white noise said...

@capricornk13- si eu sunt curioasa :) mai ales ca-mi place autoarea