Thursday, October 2, 2008

Aiureli evidente

Nu pot să scriu despre nicio carte, că-s prea obosită. Dar să ştiţi că mi-am luat monitor frumos şi am revenit la culorile pe care le-a avut iniţial blogul ăsta.
Zic telegrafic: mă bucur că a ieşit foarte bine toată povestea cu târgul de carte suedez. Pun pariu că nu se va face nici un talk-show despre asta. Dar mă gândeam să-i trimit domnului acela de la magazinul lu' iorku' nou nişte poezii scrise de Sociu, că pe ale lui Komartin, cele publicate în ca şi cum nu le am. Dacă tot au aflat unii şi alţii ce-i cu arta plastică, n-ar trebui să vadă şi cum merg lucrurile prin literatură?*

Pentru cei care citesc tot timplul, am mai adăugat câteva link-uri la sectorul poezie. [azi am citit-o de multe ori pe asta, a lui e.e.cummings.]
Şi vă rog să-mi ziceţi şi mie când apare antologia scrisă anul ăsta la Săvârşin, că atunci va trebui să dau nişte telefoane. So it goes.




Casa din imagine e de pe strada Sorin Titel [nu ştiu dacă se poate citi ce scrie pe plăcuţe, deşi una e nouă]. Mă întreb dacă literatura română arată mai bine decât ea; uneori aş spune da, alteori nu aş zice nimic.




*veştile din Suedia sunt foarte bune, citiţi articolul Elenei Vlădăreanu: Vocile romanesti, cele mai convingatoare la "Bok & Bibliotek"

No comments: