Sunday, September 7, 2008

"Life sucks, but in a beautiful kind of way"

Am tăcut un pic, descumpănită de un text pe care l-am citit recent, pe net. De fapt, nu descumpănită e cuvântul cel mai bun, pentru că acele cuvinte mi-au răscolit diferite amintiri. Cam asta face mereu literatura. Citind eu acolo, mi-am adus aminte de nişte vorbe care mi s-au spus cândva şi care mă urmăresc mereu ca o sentinţă. Şi sună aşa: ce vrei tu există, dar nu-i pentru tine. Cei care mă cunosc, cei care ştiu pe unde bântui vor şti despre ce vorbesc. Nu pot să spun decât asta:




Freddie Mercury, In My Defense

Ascultaţi melodia până la final, ce-i important acolo se află. Şi încă ceva: cuvintele din titlu îi aparţin lui W. Axl Rose.

6 comments:

Anonymous said...

Imi placea si mie sa ascult Queen. Da, chestiunile astea sunt cunoscute, daca ar fi accesibil ceea ce ne dorim ar scadea imediat si interesul adica dorinta.

white noise said...

pai nu stiu, parca unii primesc tot ce vor, dar nici eu nu ma las :-)
queen ascult asa, cand am o anumita stare.

Anonymous said...

Caracterizarea "a singer without melody" imi sugereaza nu numai cautarea permanenta a vocii proprii in lume,a identitatii dar si un crez artistic :melodia care ma va reprezenta/exprima total nu poate exista.Poate nu trebuie sa ne retragem in tacere,ca Mallarme,ne resemnam cu aproximari automagulitoare.

white noise said...

@inraspar- ma gandeam la niste vorbe ale lui Axl care suna asa:"this melody inside of me still searches for solutions", parca si la freddie e "with a". oricum, nimeni nu se da batut, mai cauti, mai pierzi,o iei de la capat. daca tot am inceput cu citatele mai zic unu' parca-i al lui beckett: "try again, fail again, fail better".

Anonymous said...

"Fail better" imi place,are si esecul tipologia lui,important e sa constientizezi unde te incadrezi,sa-ti poti fructifica incercarile.

white noise said...

@inraspar- imi aduce aminte de Zorba, de fapt de singura chestie care-mi place din carte/film, replica "sefule, ai vazut vreodata prabusire mai frumoasa?"