Saturday, January 26, 2008

Greu a fost!

În sfârşit am reuşit să repun calculatorul pe picioare, nu de alta dar a avut o tentativă de autodistrugere, acum exact o săptămână. Era aproape să-i reuşească. Dar am salvat hard disk-ul, ceea ce e bine. În rest, cam toate componentele sunt noi; şi am reinstalat diverse programe.

Poate s-a molipsit de la cărţile citite în ultimul timp. După Cartea tuturor intenţiilor am trecut la Sandor Marai şi Lumânările ard până la capăt. Iar apoi am citit o carte despre Esenin şi Isadora Duncan, pentru că aveam anumite nelămuriri.

Aşa că de mâine sper să reintru în normal, pentru că numai de acasă pot să scriu pe blog.

2 comments:

Anonymous said...

:))) Am patit si eu de-astea cu sistem sinucigas, e urat. Chiar ma-ntrebam de ce-ai disparut in neant asa. Bine-ai revenit si felicitari pentru achizitii. :D

white noise said...

ma bucur ca mi-a simtit cineva lipsa:-)